Keep The Lights On

Lõpuks siis järjekordne film täis pildistatud ja ilmutatud. Läks vähe kaua sellega, aga nooo äkki on tulemus ka parem. Eks te otsustage ise ;)



Jälle on kätte jõudnud see Eesti koleda kliima koledaim aeg. Aga kui silmad üles viia siis tegelikult ei tundugi ju nii kole. Värvilised lehed ja sinine taevas meeldivad lomole küll!




Only serious partyyy people wear 3D glasses!1!!!11!1!!!11!



Walter ja jalka - väga harjumuspärane olukord Indy juures.





Kui ma neid võrksukki ja erkpunaseid läikivaid kingi nägin oli selge, et nendest tuleb pilt teha või ma jään selle võimaluse mõõdalaskmist elulõpuni kahetsema. Küsisingi siis luba, millele vastuseks sain ma naerupahvaka. Ma tegin siis tõsise näo pähe ja ütles, et ma mõtlen päriselt seda, mille peale saingi loa paar pilti teha :)



Olin just jõudnud uue filmi lomosse panna ja hakkasin teed ületama, kui äkki minu ette kargas selliste vahvate pükstega väike poiss. Miks küll minu ema mulle väiksena selliseid pükse ei ostnud :/



Tegelt v?? Oota kes?





Sügise võlud vol2: udused hommikud. Kirevatele värvidele vahelduseks paar mitte nii kirjut pilti. Mhmh, järeltöödeldud, kahjuks ei olnud mustvalget filmi käepärast.



Trammi oodates oli äärmiselt igav ja see reklaam jäi ette. Punane valgus pildi allosas pole mitte midagi muud, kui lomo valmisoleku led-i peegeldus. See tuli endalegi üllatuseks. Täitsa põnev!









Aga nüüd hakkab kätte jõudma see kõige pimedam aeg ning päike läheb peitu. Ja sellega kaotab ka lomo oma värvid. Nüüd on dilemma kas osta miski colorsplash välk või pildistada paar rulli mustvalget filmi...

3 kommentaar(i):

Agne ütles ...

kurjam need lomopildid on kõik supeerid! ise ka suur lomokate austaja, reaalselt kõige paremad kaamerad (endal fisheye ja Diana F+).

Agne ütles ...

ahja ka selline küsimus, et kuidas sa need pildid nii normaalsel arvutisse saad? ilma et see kvaliteeti rikuks? probably loll küsimus but still:D

Holger Kilumets ütles ...

Aitäh :) Pildid saan arvutisse nii, et lasen laboris negatiivid sisse skännida.

Postita kommentaar